Zamieszczone przez Maru 123
Żarówki HID Problem po włączeniu świateł drogowych
Zwiń
X
-
Żarówki HID Problem po włączeniu świateł drogowych
Tagi: Brak
-
-
Re: Żarówki HID Problem po włączeniu świateł drogowych
Zamieszczone przez kapa9Witam mam założony zestaw HID ( 8000K) i wszystko jest pięknie do puki nie włączę świateł drogowych (dlogich ) wtedy swiatla mijania (HID) zaczynają mrugać
Miał ktoś podobny problem ? Lub ma jakieś sugestie ?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kapa9dzięki wielkie
[ Dodano: Czw 16 Gru, 10 18:57 ]
a ma ktoś jakieś jeszcze inne sugestie ?Octavia 2.0TDI Sport Edition
Komentarz
-
-
Witam mam założony zestaw HID ( 8000K) i wszystko jest pięknie do puki nie włączę świateł
witam. mam problem i mysle ze ktos mi pomoze. kupiłem sobie ksenony hid 10000k
i podłaczylem wszysko działalo ok a gdy chcialem odpalic auto to juz nie moglem, kreciłem go az padł. potem naładowalem akumulator wziełem go na zapych i kompletnie nic, zdiełem te ksenony i nadal jest to samo samochod nie chce wogole odpalic i nie wiem co zrobic. prosze o pomoc, mam nadzieje ze nie zrobiłem zwarcia, i ze nie jest to powazna usterka
pozdrawiamP.D
MOJE MARZENIE
OKTAWIA
1,9TDI
Komentarz
-
-
kapa9, to ja poradze ci tym problemem ręcznie naprawie HID mam magiczny młotek od razu przestaną mrugać a jaka radość będzie z tej okazji pożycze od kolegi aparata z lampą błyskową o liczbie przewodnie 58 gdzie ona ma największy palnik jaki jest możliwy strzele ci z flesza z odległości 1m prosto w oczy wtedy już nic nigdy ci nie zamruga a będziesz wiedział dlaczego to gówno jest zakazane w polsce i w całej europie
poskarż sie gdzie chcesz albo pójdź po rozum do głowy i pomyśl. że tak naprawdę to gorzej masz oświetlona drogę niż w przypadku używania oryginalnego źródła światła w twoim przypadku halogenowego. Odłóż kase kup oryginalne lampy
A teraz Prośba do administracji aby za takie tematy wkońcu owoce zaczęła rozdawać rozumiem dłubanie przy aucie ale nie cięgnięcie druta w postaci druciarstwa i jeszcze ma pretensje że mu nie można pomóc
Komentarz
-
-
Kolego, żeby być z HIDów zadowolonym , trzeba spełnić jeden warunek. Nie montować ich.
Wyjmij to gówno i nie obrażaj swojego wozu. Poczekaj trochę, dołóż kilka stów i załóż ksenony a nie takie gówno, które za kilka miesięcy będzie takim samym powodem do brechtu jak orzeł na masce opla vectry jedynki lub neony pod golfem trójką.4x4
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez djczaskapa9, to ja poradze ci tym problemem ręcznie naprawie HID mam magiczny młotek od razu przestaną mrugać a jaka radość będzie z tej okazji pożycze od kolegi aparata z lampą błyskową o liczbie przewodnie 58 gdzie ona ma największy palnik jaki jest możliwy strzele ci z flesza z odległości 1m prosto w oczy wtedy już nic nigdy ci nie zamruga a będziesz wiedział dlaczego to gówno jest zakazane w polsce i w całej europie
Poza tym nawet nie zdajecie sobie sprawy ilu producentów do swoich "xenonów" tak naprawdę daje HID-y. Ja znam dwa przypadki. :lol: :lol:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MickulPo co się odzywacie, skoro nie znacie szczegółów? Dobrze zamontowany HID w soczewce skupiającej dobrze światło nie oślepia. (4300K, nie więcej).
Poza tym nawet nie zdajecie sobie sprawy ilu producentów do swoich "xenonów" tak naprawdę daje HID-y. Ja znam dwa przypadki. :lol: :lol:
Już na pierwszy rzut oka z ksenonu widać skupioną kierunkowo wiązkę światła a sam reflektor nie razi, a HID to jedna wielka jasnoniebieska plama świecąca wszędzie tylko nie na drogę.4x4
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez djczasMickul, młody jesteś i bardzo ambitny powiedz no którzy producenci montuja hidy czekam na info którzy to producenic montują hidy
Komentarz
-
-
piotrek_os, ja sie nie czepiam soczewki choć faktycznie jest problem ale jak soczewka nie jest wykonana w technologi de to widać wyraźna łunę rozczepienia światła
soczewka która nadaje sie do xenona ma specjalne oznaczenie de inne soczewki skupiają światło ale widać różnice ja mam taką wade wzroku że akurat przez nią widzę
kiedys i tym było na stronie helli porównanie soczewek i innych źródeł światła
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez djczasMickul, młody jesteś i bardzo ambitny powiedz no którzy producenci montuja hidy czekam na info którzy to producenic montują hidy
Tak jest napisane w prospekcie.
Uzywaja jeszcze okreslen...
-reflektory ksenonowe typu HID z samopoziomowaniem
-reflektory typu HID z samopoziomowaniemTato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Uwielbiam takie ścięcia - HIDy są FE vs HIDy są niczym mokra napalona nastolatka.
Porządny zestaw, w porządnych reflektorach, porządnie założony daje radę. Ale znacząca większosć HIDów na naszym rynku to tandeta za ~100 zeta wpakowana w 30 letnie reflektory które przejechaly zyliard kilometrów - i stąd opinia że to oślepiający szit.
Komentarz
-
-
gebek, w polskim prospekcie jak sądzę bo chyba nie dostaliby homologacji gdyby to były reflektory dla źródła halogenowego ale ja wiem to jest polska
no fakt te zestawy mają w większości przypadków CE co nie znaczy że to jest certyfikat europejski tylko China Eksport i w dodatku jest tam często napisane że nie do użytku na drogach publicznych ale co tam jest to po angielsku a my nie mamy dróg publicznych tylko off roadowe więc gra gitara i polak kupi bo języków nie zna i łyknie każdy kit z allegro
Komentarz
-
-
"Zagraniczni" w katalogach piszą HID - bo jest to prawidłowe określenie ksenonowej lampy wyładowczej, czyli jakby "sposobu" uzyskiwania światła. Oryginalne palniki Osram, czy Philips poza polską to też HID. To u nas przyjęło się, że "ksenon" to oryginał, czyli palnik typu np. D1S/R D2S/R a "HID" to "chińska podróba" czyli palnik ksenonowy, ale z cokołem typu H4/H7. Dobrze wykonany HID będzie tak samo dobrze świecił jak ori palnik "ksenonowy", wszystko zależy tylko w co będzie wsadzony. Zwykły odbłyśnik zawsze będzie "zły" bo ma za dużą "powierzchnię" świecenia i problem z wielokrotnym odbiciem co uniemożliwia uzyskanie odpowiedniej linii odcięcia i brak światła rozproszonego. Nie oznacza to oczywiście, że nie można zrobić odpowiedniego odbłyśnika "pod ksenon", ale wymaga to więcej zachodu niż zastosowanie soczewki. Mało tego, taki odbłyśnik dawał by mocniejsze światło niż bliźniacza soczewka, bo w soczewce duża część "światła" tracona jest na przesłonie.
Z ciekawostek to rozbierałem wczoraj lampy ksenonowe od Mondeo ( 2008r / 190tyś km ), bo w porównaniu z moimi w OII świeciły beznadziejnie. Soczewki były tak zakurzone, że wyglądały jakby były zrobione z mlecznego szkła, przez co m.in. bardzo mocno świeciły "same w sobie"- raziły nawet gdy patrzyło się na nie z boku auta. Po umyciu stały się kryształowo czyste i automatycznie przestały być "podświetlone"; stojąc z boku prawie nie widać, że świecą ( są tylko takie lekkie odblaski przy samym obrzeżu ). Oczywiście oświetlają teraz dużo lepiej, ale nadal gorzej niz moje w OII :diabelski_usmiech . Wewnątrz lamp na odbłyśnikach był nadruk HID R ( prawa ) i HID L ( lewa ).Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
sew1981, nie wiem czy Ci się uda. W Mondeo jest to dosyć proste, wystarczy wykręcić 3 nakrętki i wychodzi cały zespół odbłyśnik + soczewka - roboty na jakieś 30 min na obie lampy. W mojej OII jak musiałem wyczyścić soczewkę to napierdzieliłem się jak nie wiem co, żeby wyjąć soczewkę a i tak w końcu czyściłem "na ślepo", czyli paluch w reflektor i "jedziemy z koksem".Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
Komentarz